8 Aralık 2015 Salı

KOT GÖMLEK AŞKII

Merhabalaar nasılsınız bu sefer konumuz aşık olduğum kot gömlekleer. :) Eminim ki çoğunuz bayılıyordur bu gömleklere çünkü her koşulda kurtarıcı oluyo bazen bi pantolonun üstüne spor hava katıyor bazende mini bir elbisenin üstüne tamamlayıcı parça oluyor.
Benim en sevdiğim kullanım şekli kazağın altına giymek orda yakası falan görününce çok şirin ve hoş bi hava katıyo vazgeçemiyorum. :)
Şimdi bunlardan bahsettik falan ama en önemli olan kısmı unutuyordum az daha bu gömleklerin birde desenli veya farklı kesim olanları var ve uygun parçalarla kombinlenince muhteşem duruyor. Aşağıdaki fotoğrafa bakın bu gömlekleri kim beğenmez ki. :D Fazlasıyla şık duruyor. :)
Elbise üzerine tamamlayıcı parça olarak kullanımı da çok hoş duruyor demiştim evet ona da bir bakmanızı öneririm çünkü elbise tek başına çok sade dururken bu kot sayesinde şirinmi şirin bir genç kız havası katıyor açıkçası özellikle yaz aylarında  önden bağlamalı ve elbise üzerine kullanımına bayılıyorum. :) Tam benim tarzım.

Umarım bir fikir edinmenize yardımcı olabilmişimdir. :) Sizinde farklı kullanım şekillleri ve tarzları hakkında fikirleriniz varsa yoruma beklerim.:) Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder